MAGAZİN

MAGAZİN-RÖPORTAJ

23 Şubat 2012 Perşembe

ÇAĞRI MÜFTÜOĞLU ÖZEL RÖPORTAJ


 
Çağrı



Sadece müziğiyle var olmak isteyen hem söyleyen hem de üreten bir isim Çağrı. Mütevazılığıyla ve iyi yüreğiyle benim içinde çok özel biri… Çağrı Müftüoğlu ile ”Bana Dokunma” albümü, müzik ve hayat üzerine konuştuk. Keyifli okumalar…
Celal: 2 yıl aradan sonra Bana Dokunma single’ın ile müzikseverlerle buluştun. Hem dinlediğin hem yaptığın müziği nasıl tanımlarsın?

Çağrı: Ben, sevdiğim bütün müzikleri dinliyorum. Türünün ya da yılının hiç bir önemi yok. Şarkı yaparken de belirli bir türde yapmaya çalışmıyorum. O anda ne hissediyorsam, içimden ne geliyorsa onu yazıyorum.

Celal: “Bana Dokunma” şarkısı ve Ertuğ Ergin’le birlikte çalışmandan bahsedersek…

Çağrı: Ertuğ’nun bestelerini ve aranjelerini çok beğeniyordum ve onunla çalışmak istiyordum zaten... O da benimle çalışmak istiyordu. Bana göre çok başarılı bir müzisyen. Her zaman çalışmayı düşüneceğim biri.

cagri-roportajanas2

Celal: “Bana Dokunma” albümünün 2.şarkısı olan Sensiz’e klip gelecek mi?

Çağrı:  Evet, bir aksilik olmazsa önümüzdeki ay Sensiz’e klip çekmek istiyorum.

Celal: Albüm fotoğraflarındaki giyim stiliniz, hikâyenize göre sürekli değişecek mi?

Çağrı: Benim elbette kendime yakıştırdığım ve korumaya çalıştığım bir tarzım var ama bu tarzın içerisinde değişken dinamikler olacaktır. Bunu da şarkının ve klibin ruhu belirleyecektir.

Çağrı

Celal: İstanbul Bilgi Üniversitesi  “Sinema Televizyon Bölümü”  mezunusun. Herhangi bir şarkının klibini yönetmek ister misiniz?

Çağrı:  Evet, ileride kamera arkasıyla ilgili planlarım var ama önce müzik.

Celal: Şu sıralarda Ümit Çırak’tan oyunculuk dersleri alıyorsun. Oyunculukla alakalı hedeflediğin nokta tam olarak neresidir?

Çağrı:  Şu aşamada oyunculuk benim için bir hedef değil.  Müziğime katkısı olacağını düşündüğüm bir şey aslında oyunculuk. Az önce de söylediğim gibi böyle de planlarım var ama henüz hedef boyutunda değiller.

Çağrı 

Celal: Seni hangi televizyon programlarında görebiliriz? Tercihlerin ne yöndedir?


Çağrı
Çağrı: Sadece işimle alakalı ve işime katkısı olacak olan her projede yer alabilirim. Müzik konuşulan ya da şarkı söyleyebileceğim bütün programlara açığım.  


Celal: Magazinden uzak sadece yaptığın müzikle var olmayı istemek senin bir tercihin mi?

Çağrı:  İşime katkısı olduğunu düşündüğüm her şeyin içinde varım ama bunun dışında kalan şeylerden uzak durmak elbette benim tercihim.

Celal: Her kadın gibi alışveriş çılgınlığın var mıdır ya da moral depolamak için kuaförün yolunu tutar mısın?

Çağrı:  Hayır,  aksine moralimi bozar. Alışveriş yapmayı hiç sevmem =) Almam gereken bir şey olduğunda,  gitmeden önce nerede satıldığını bulurum mağazaya girerim alırım ve çıkarım.

Celal: Aşık Çağrı’nın çok kıskanç olduğu söyleniyor. Gerçekten öyle misindir?

Çağrı: Gerçekten öyleydim ama o kadar uzun zamandır aşk yok ki hala öyle miyim bilmiyorum.

Celal: Yemek yapmayı sever misin?

Çağrı: Yemek yapmayı çok severim ama tek başımaysam sıkılırım o yüzden kendime bir kurban bulup onu rehin alırım. Benimle sohbet ederse sıkılmam =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder