MAGAZİN

MAGAZİN-RÖPORTAJ

23 Şubat 2012 Perşembe

BİSCOLATA ERKEĞİ CARLOS MARTİN-RÖPORTAJ

Carlos Martin, Biscolata reklamındaki yakışıklı erkeklerden biriydi… Etkileyici gülümsemesi ve muhteşem vücuduyla tüm kadınların ilgisini çekmeyi başardı. Reklam filminin ikinci serisinde “İspanyol Aşk Mood” yeniden karşımıza çıktı ve bizi mest etti!
Carlos Martin adına Türkiye’de fan sayfaları açıldı, olağan üstü olduğuyla ilgili yorumlar yapıldı. Yoğun ilgiye ben de tepkisiz kalamadım ve Carlos Martin’e ulaşıp özel bir söyleşi yaptım! Biscolata erkeği Carlos Martin ile modellik kariyeri, Türk kadınları hakkında düşünceleri, aşk, çikolata, seks, yemek ve hayat üzerine konuştuk. Size garanti veriyorum; röportajı okuduktan sonra Carlos’u daha çok seveceksiniz! Keyifli okumalar…

Carlos MartinCelal Bayrak: Bilgisayar eğitimi almışsınız. O işi yapmak yerine model olmaya nasıl karar verdiniz?

Carlos Martin: Nasıl karar verdim hatırlamıyorum. En başta eğlence olsun diye küçük işlerle başlamıştım. Daha sonra adım adım işler büyüdü ve bugüne kadar geldim. Artık mesleğim modellik oldu.

Celal Bayrak: Birçok reklam filminde oynadınız. Çalıştığınız markalarda seçici olduğunuz noktalar nelerdir?

Carlos Martin: Aslında markaları ben seçmiyorum. (Keşke seçebilsem:) Bundan ziyade diğer modeller arasından markalar model seçimi yapıyor.

 Celal Bayrak: Biscolata hikâyenizden bahsedersek, teklif nasıl geldi?

Carlos Martin: O zamanlar Meksika’da yaşıyordum ve Meksika, Miami arasında büyük ajanslarda çalışıyordum. İlk reklam için bizi onlar seçti. İkinci reklam filmi için oldukça şanslıymışım ki yine ben seçilmiş oldum.

Celal Bayrak:  Biscolata reklamında dans ediyorsunuz, gitar çalıyorsunuz? Müzik ve dansta gerçekten bu kadar iyi misiniz?

Carlos Martin:  Hiç şarkı söylediğimi hatırlamıyorum aslında çok berbat bir şarkıcıyımdır (Gülüyor).Dans etmeye gelirsek de elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum fakat bence ikisinde de çok başarılı değilim.

Celal Bayrak:  Oyuncuğa nasıl bakıyorsunuz? Sinema filmi ya da dizi düşünüyor musunuz?

Carlos Martin:  Şu anda televizyon reklamlarında yer almaktan ve modellik yapmaktan memnunum. Belki oyunculuk bir sonraki basamak olabilir, çok isterim. Bakalım belki bir yerlerden bir proje Carlos Martingelebilir.

Celal Bayrak:  Hem dünyayı geziyor, hem kadınlar tarafından beğeniliyor, üstüne bir de para alıyorsunuz. Gerçekten bu kadar renkli mi yaptığınız iş?

Carlos Martin:  Her işte olduğu gibi bu mesleğinde iyi ve kötü tarafları var. Son 7 yılda çok seyahat ettim, birçok ülke tanıdım, harika insanlarla tanıştım, olağanüstü yerlerde kaldım. Böyle anlatınca güzel geliyor değil mi? Fakat bazen kendinizi yapayalnız hissediyorsunuz, sizin için önemli olan kimseler yanınızda olmuyor çünkü. Her şeyinizi bir bavula sığdırmanız gerekiyor ve asla yeni işinizin ne zaman olacağını bilmiyorsunuz. Sabit bir hayata sahip değilsiniz ama yine de bu benim mesleğim ve mesleğimi seviyorum.

Celal Bayrak:  Bundan sonra kariyeriniz açısından nasıl bir yolda ilerlemeyi planlıyorsunuz?

Carlos Martin:  Şu sıralar New York’ta yaşıyorum. Orada işlerin nasıl yürüdüğünü göreceğim. Fakat buradan da herhangi bir yere taşınabilirim. Belki yakında İstanbul’da karşılaşırız. Kim bilir!

Celal Bayrak:  Dünyada en beğendiğiniz erkek ve kadın modeller kimler?

Carlos Martin:  Bence bu soruya doğru cevabı ancak bir fotoğrafçı verebilir. Şu ya da bu daha iyi diyemem çünkü çok dinamik bir meslek. Bu sene ya da son on senede bir sürü kapakta yer alan kişi mi en iyi? Bu işin bir sürü boyutu var. Diğer taraftan şimdi dergi kapaklarında modeller yerine aktör ve aktrisleri görüyoruz…

Celal Bayrak:  Sizin için moda ne ifade ediyor? Yeni akımları takip edip uygular mısınız? Yoksa kendi tarzınızla kendi modanızı mı yaratıyorsunuz?

Carlos MartinCarlos Martin:  Ben rahat giyinmeyi seviyorum. Daha çok kot ve tişört adamıyım; ama zaman zaman gömlek ve keten pantolon da giyerim.

Celal Bayrak:  Ülkemizde en sevilen spor dalı olan futbol sizde de seviliyor. Futbolla aranız nasıl? Hangi takımı tutuyorsunuz?

Carlos Martin:  Ben bir futbol fanatiği değilim. Çocukken çok severdim fakat şimdi sadece Barcelona’nın maçlarını izliyorum çünkü onlar gerçekten iyi oynuyor.

Celal Bayrak:  Terazi burcusunuz. Her terazi erkeği gibi karar vermekte zorluk çekiyor musunuz?

Carlos Martin:  Ben gerçekten bazı durumlara çok kararsızımdır ama çoğu zaman ne istediğimi bilirim.

Celal Bayrak:  Model olarak sanıyorum formunuza dikkat etmeniz gerekiyor. Yemek yapmayı sever misiniz?

Carlos Martin: Her gün kendim için yemek yapıyorum ama zararlı şeyler değil. Salatalar, etler, balık, yumurta, sebzeler… Bu nasıl formda kaldığımı açıklıyor fakat bazen de çikolata ve atıştırmalarla formda kalıyorum.

Celal Bayrak:  Türkiye’ye geldiniz, mutfağa girdiniz? Ziyaretiniz nasıl geçti?

Carlos Martin:  Çok eğlenceliydi.3 gün boyunca hayranlarımla ve gazetecilerle eğitimler yaptık ve çok keyifli zaman geçirdim. Ümit ediyorum ki bunu tekrarlarız.

Celal Bayrak:  İstanbul’u gezme fırsatınız oldu mu? Nasıl buldunuz?

Carlos Martin:  Tabiî ki gezme fırsatım oldu. Bu zaten İstanbul’a ilk gelişim değildi.2006,2007 ve 2010 yazında burada zaman geçirdim. İstanbul gerçekten çok keyif aldığım bir şehir ve burada çok iyiCarlosarkadaşlıklarım da var. Bir gün tekrar geleceğim.

Celal Bayrak:  Türk yemeklerinden en çok hangisini beğendiniz? Kebap denediniz mi?

Carlos Martin:  Kebap hemen hemen dünyanın her yerinde var. New York’ta Meksika’da hatta benim memleketim Zaragoza’da kebap satan Türkler var. Ben hem eti hem de sebzeyi seviyorum. Bu yüzden Türk mutfağı benim damak tadıma çok uygun.

Celal Bayrak:  Türk kadınlarını nasıl buldunuz?

Carlos Martin:  Türkler ve İspanyollar bizler Akdeniz insanıyız ve benzer fiziksel özelliklere ve güçlü karakterlere sahibiz. Ben Türk kadınlarını beğeniyorum.

Celal Bayrak:  Kadınlar sizi gördüklerinde öteden beri hep etkilenirler miydi?

Carlos Martin:  Bence ben kadınları ilk görüşe etkilemiyorum. Ben her gün daha iyi olmaya çalışan ortalama bir adamım.  

Celal Bayrak:  Sizi nasıl kadınlar etkiler?

Carlos Martin:  Beni dürüst, kendine güveni olan, her yönden zarif, sporu ve hayatı seven kadınlar etkiler.

CarlosCelal Bayrak:  Evlilik fikrine nasıl bakıyorsunuz?

Carlos Martin:  Ben hayatımın geri kalanını sadece tek bir kadınla geçireceğim ama henüz değil :)

Celal Bayrak:  Çikolata ve seks arasında nasıl bir bağlantı var sizce?

Carlos Martin:  Aralarında bir bağlantı var mı bilmiyorum ama bir arada süper oluyor:)

Celal Bayrak:  Hem kariyer hem aşk aynı anda olmuyor mu gerçekten? Şuanda bir kız arkadaşınız var mı?

Carlos Martin:  Mesafe bir ilişkiyi çok zorlaştırıyor. Benim üç senelik ilişkim ne yazık ki sırf bu yüzden bitti.

Celal Bayrak:  Buradaki kadınlar sizin için deliriyor. Türkiye’de kadınların hakkınızda, özellikle de sosyal medyada yaptıkları yorumlardan haberdar mısınız?

Carlos Martin:  Aslında ben gerçek bir sosyal medya fanatiği değilim. Bir yıldan da az bir süredir Twitter’da (@carlosmartinofc) olarak varım ve Facebook hesabımı güncellemiyorum. Facebook’u sadece arkadaşlarımla iletişime geçmek için büyük bir rehbermiş gibi kullanıyorum. Aksine benim Türk fanlarım Facebook’ta bana bir fan sayfası açtılar ve beni orada yönetici yaptılar. Bazen fotoğraf yüklüyorum ve yorum yapıyorum. O sayfaya da bu linkten ulaşabilirler. (https://www.facebook.com/carlosmartinfans @carlosmartinfan)

Celal Bayrak:  Hayatınızı bir sloganla tanımlarsak ne dersiniz?

Carlos Martin:  Hayatı yaşayın ve sevin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder