MAGAZİN

MAGAZİN-RÖPORTAJ

23 Şubat 2012 Perşembe

MELEK YARGICI ÖZEL RÖPORTAJI

 Melek Yargıcı Özel Röportajı

 
Melek Yargıcı

Melek Yargıcı'yı; Hong Kong’da tatil yaparken, sizlerle buluşturmak için arıyorum… İşine olan saygısından tatildeyken bile beni kırmayıp röportaj vermeyi kabul ediyor. Melek Yargıcı’yla kariyeri, yayınlanacak şiir kitabı, geride bıraktığı alkol sorunu, moda, aşk ve kadına dair ne varsa konuştuk. Keyifli Okumalar…
Celal Bayrak: Öncelikle manken olmaya nasıl karar verdiniz?
 Melek
Melek Yargıcı: 17 yaşındaydım ve mankenlik ajanslarından teklifler alıyordum. Bir gün bir tiyatro gösterisine gittiğimde Neşe Erberk ajansında çalışan Şeyma Balkar, elime bir kart verdi ve muhakkak ajansa uğramamı söyledi. Ben de bu kadar tekliflerden sonra neden olmasın deyip ilk adımı atmış oldum. Gerisi çorap söküğü gibi geldi. Şanslıydım.

Celal Bayrak: Turkcell, Superonline, Ülker markalarının reklam yüzü oldunuz. Çalıştığınız markalarda seçici olduğunuz noktalar nelerdir?

Melek Yargıcı: Aslında pek seçici olmama gerek kalmamıştı. Güzel projelerdi ve ilk bana geldi. Ben de iyi değerlendirdim, tekrardan şans diyebiliriz.

Celal Bayrak: Podyumdan modanın mutfağına girmeye karar veriyorsunuz ve moda tasarımı eğitimi alıyorsunuz. "My Angel " koleksiyonunuzdan bahseder misiniz?

Melek YargıcıMelek Yargıcı: Evet, LCC’de moda eğitimi aldıktan sonra bir koleksiyon hazırladım. İlk koleksiyonumdu ve ilk göz ağrım da diyebiliriz. Adı da  “My Angel” yani benim meleğim oldu. Aslında burada My Melek Yargıcı diye de düşünebiliriz. Gerçekten güzel bir defile olmuştu…

Celal Bayrak: Dünya'da ilk defa pantolonlu gelinliği siz mi tasarladınız?

Melek Yargıcı: Evet, bana nasipmiş :)

Celal Bayrak: Moda ve siz nasıl bir ikilisiniz?

Melek Yargıcı: Moda benim hayatımın bir parçası. Mankenlikte de modaya, moda tasarımında da modaya hizmet ediyorum. Modanın emekçisiyim. :)

Celal Bayrak: “Kaç para kaç”, “Dansöz” gibi sinema filmlerinde oynadınız. “Deli Yürek”, “Baba Ocağı” ve “Arka Sokaklar” dizilerinde sizi gördüm. Yeni bir projeyle beyaz perde ya da ekranlarda olacak mısınız?

Melek Yargıcı: Evet, tabi ki… Gelen projeler var. Hatta şu anda okuduğum bir aksiyon dizi senaryosu var. Eğer anlaşırsak yakın zamanda tekrardan izleyiciyle buluşacağım.

Celal Bayrak: Kayhan Yıldızoğlu'ndan aldığınız oyunculuk eğitimleri; eğitime olan inancınızdan mı kaynaklanıyor?

Melek Yargıcı: Eğitim şart :) Aslında zamanın içinde eğitimler, kendimi yenilememi sağlıyor.

Celal Bayrak: "Hayatın İçinde" adlı şiir kitabınız bekleniyor, kitabın basım tarihi belli mi?

Melek Yargıcı: Kitabın basım tarihi henüz belli değil. Her gün bir şiir ekleniyor ve bu gidişle eğer dur demezsem sanırım hiçbir zaman çıkartamayacağım. Bu işin şakası tabi ki… Yakın bir tarihte şiir severlerle buluşacağız. Neden şiir? Çünkü 13 yaşından beri şiir yazıyorum. Bu zamana kadar yazdıklarımı topladım ve neden bir kitap olmasın dedim. Böylece bir kitap projesi oluştu.

Celal Bayrak: Hayatınızda "güzellik" kavramının yeri ve cilt bakımınız için en büyük güzellik sırrınız nedir?Melek Yargıcı

Melek Yargıcı: Güzellik benim için çok önemli. Baktığım, gördüğüm her şey güzel olmalı, eğer güzel değilse; süsleyip yine güzelleştirilmeli… Cilt bakımında ise sabahları yüzümü sodayla sodayla yıkarım. Makyajlı fazla durmamaya özen gösteririm. Haftada bir kere kesinlikle buhar banyosu yaparım. Böylelikle de cildimin temiz ve taze kalmasını sağlamış oluyorum.

Celal Bayrak: Melek Yargıcı bir aşk kadını mıdır?

Melek Yargıcı: Kesinlikle. Aşksız, hayat geçmez. Aşksız üretmek bile çok zor.

Celal Bayrak: Sizi, nasıl erkekler etkiler?

Melek Yargıcı: Centilmen olması ama bunun yanında da karşımdaki kişinin ”ben erkekliğin kitabını yazarım” duruşuyla durması yeterlidir.

Celal Bayrak: Evlilik fikrine nasıl bakıyorsunuz?

Melek Yargıcı: Bazen çok uzak bazense çok yakın. Eğer evlenirsem annemi arayıp “anne ben evlendim” diyeceğim gibi geliyor.

Celal Bayrak: Magazini sevgilileriyle meşgul eden biri olmadınız? Bunun nedeni aşkı göz önünde yaşamak istememeniz mi?

Melek Yargıcı: Magazin aşkı öldürüyor ve bitirebiliyor. Beni seven kişi beni diğer hayatımda da sevsin isterim.

Melek Yargıcı

Celal Bayrak: Yay burcu kadınısınız. Çapkınlık mayanızda var mı?

Melek Yargıcı: Yok desem yalan söylemiş olurum. Bu gözler, güzellikler görmeli. Zaman zaman göz çapkınlığına bayılırım.

Melek YargıcıCelal Bayrak: Sizce Türkiye'de kadın olmak, özgürce yaşamak zor mu?

Melek Yargıcı: Türkiye’de bazı kesimlerde kadın olmak hala çok zor ve bu kesimlerde kadınımız hala eziliyor. Maalesef elden de bir şey gelmiyor. Eğitim hem kadın hem de erkek için gerekli ki eşitlik ve özgürlük sağlanabilsin…

Celal Bayrak: Kadına karşı şiddet konusunda ne düşünüyorsunuz? Bu konuyla ilgili sizi bir projede görebilecek miyiz?

Melek Yargıcı: Ülkemizde hala şiddet, hala şiddete dayalı ölümler yaşanmakta. Kadına kalkan eller kırılsın diyorum. Bu konuyla ilgili her zaman elimden gelen ne olursa yapmaya açığım.

Celal Bayrak: Tüm bunların yanı sıra bu kadar dolu ve başarılı bir hayatta sizi alkole iten sebep neydi?

Melek Yargıcı: Uzun bir ilişkinin bitimi, kendini yalnız hissetme duygusu sonucu alkolle arkadaş olmamdı.

Celal Bayrak: Bulunduğunuz camianın da alkol bağımlılığı sürecine etkisi oldu mu?

Melek Yargıcı: Hayır sanmıyorum. Nedenini de şöyle açıklayabilirim: tedavi gördüğüm yerde sanat camiasından olmayan hatta ev hanımlarıyla bile karşılaşabiliyorsunuz. Bu yüzden ortamla alakasının olmadığını düşünenlerdenim.

Celal Bayrak: Tedavi sürecinde sanat camiasından herhangi bir destek gördünüz mü?

Melek Yargıcı: Evet. Sevgili Tuğba Özerk, Caner Erdem, Barbaros Sa Rosi; hastaneye ziyaretime gelenlerdi. Hastaneden çıktıktan sonra da birçok programda arkadaşlarımla beraber bu konuyu paylaştık. Türk toplumunu, alkolle sorunu olanların bu sorunu çözeceği yerin hastaneler olduğuna dair bilinçlendirdiğimizi düşünüyorum…

Celal Bayrak: “Ben tekim” videonuz hakkında ne düşünüyorsunuz?

Melek Yargıcı: Ben, videonun çekildiği o günü hatırlamıyorum, hatırlamak da istemiyorum. O video karşıma geldiğinde kendimi günah keçisi olarak hissediyorum. Hürriyet gazetesinin haberine göre o video net ortamında en çok tıklanan video seçilmiş. En yakın zamanda mahkeme kararıyla videoyu kaldırtmayı düşünüyorum. Çünkü insanların beni böyle hatırlamalarını, böyle tanımalarını istemiyorum. Sanki video kaldıkça hep alkolle sorunum varmış gibi algılandığını düşünüyorum. Bu olay o güne mahsus kör talihsiz bir olaydı.

Melek Yargıcı

Celal Bayrak: Bundan sonra kariyeriniz açısından nasıl bir yolda ilerlemeyi planlıyorsunuz?

Melek Yargıcı: Oyunculuk kariyerime daha fazla zaman ayırmayı ve güzel projelerde ilerlemeyi düşünüyorum. Modayı bir müddet ikinci plana alacağım. Tüm okuyuculara sevgi ve saygılarımla 2012’nin güzel bir yıl olmasını diliyorum.

Celal Bayrak: Hayatınızı bir sloganla tanımlarsak ne dersiniz?

Melek Yargıcı: Hayatım, kocaman pembe bir balon gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder